söndag 18 augusti 2013

Wilda

Vårt internet har krånglat i över en vecka men nu är det äntligen tillbaka så nu kan jag blogga igen. Har ju faktiskt mycket att berätta eftersom det har varit två svenska kaninhoppare här och hoppat med oss från Åland och så har jag ju fått hem en kaninunge :)

Men jag berättar om träningarna med svenskarna imorgon.

Igår kom vi då hem med en liten söt 11 veckor gammal dam som vi hämtat från Västerås. Hon var riktigt tuff på resan hem med lång bilväg och att åka färja. Hon är så social och rolig tjej :)

Idag skulle jag ha henne i hagen men hon är så liten att hon kröp igenom en av kompostgaller maskorna och rymde, som tur var fick jag tag i henne lätt :)
Så hon måste nog bli lite större eller så får jag komma på något att sätta runt så hon inte kommer igenom ;)

Men hon hann ju vara en liten stund i hagen och då tog hon stora fina skutt, hon är så fin :)







1 kommentar:

  1. Jag. Dör. Så. Fin. Päls. Hon. Har.
    Hon e ju så söt :3

    SvaraRadera