söndag 1 december 2013

Ny header

Kände att det kanske var dags att lägga till Wilda i headern, så nu har jag fixat ny header. Om ni inte ser den -> F5! Blev aningen olika varma bilder men det får vara så nu.

Idag har det regnat och blåst ordentligt. Men jag hann i alla fall städa burarna innan regnet satte igång. Har inga några nytagna bilder och bjuda på för duktig som jag är har mitt minneskort sprungit iväg (kände inte för att ta något annat heller där jag redan har bilder) och så var det ju somsagt inget roligt väder.
Men nu står det en bur färdigt och väntar på lilltjejen, så nu skall vi bara fara och hämta henne någon dag.

Detta fick bli det lite extra goda/roliga igår, aktiveringsrullar :)

Avslutar inlägget med en hoppbild på Lars från senaste träningen som Lisa Sjögren har fotat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar