måndag 2 september 2013

Helgen

I fredags åkte jag då hem för att vara hemma över helgen, så spenderade hela dagen med lilla Wilda plutten :)
Fabian har ju bott i vinterburen sen han rymde och var jättesur över det ;) så igår fixade pappa så att han inte skulle kunna gräva sig ut med stenar och jord, så nu bor han i sommarburen igen och är lycklig! Han fixade likadant i Lars bur eftersom han gräver så mycket smågropar längs kanterna.

Och igår hade jag också ihop Wilda och Fabian igen, vet inte om jag berättade att jag hade ihop dom förut, men då bet/jagade Fabian henne tills hon skrek.. Så det vart ingen långvarig träff.
Så jag var orolig för att ha dom att träffas igen, men det gick hur bra som helst! De var tillsammans åtminstone en kvart och de lekte och åt gräs och betedde sig bra! Så nu har jag faktiskt hopp om att detta en dag kommer funka :)

Nu längtar jag till onsdag till träningen då jag får träffa dom igen, och då tänker jag dessutom sova hemma så jag får vara med dom hela kvällen och torsdag morgon :)

Bild från när vi var ut & gick igår :)


1 kommentar:

  1. Du måste visa dina burar! Har bara sett de nya ^^
    O Wilda e så söt som vanligt :3

    SvaraRadera