tisdag 15 oktober 2013

Höst

Denna vecka har jag höstlov (= hemma med kaninerna hela dagarna).
Så har hunnit greja en del med dom dessa dagar, bl.a
- Städat och packat ihop det mesta av sommarburarna, bara Wildas föredetta bur kvar
- Hoppat med Wilda
- Plockat bort alla hinder, bommar och tillbehör till hagen.
- Haft ut alla kaniner i sele

Ja, krattade ihop en lövhög och hade ut alla niner i sele idag. Trodde de skulle gilla lövhögen men nja...Den var inte så värst intressant förutom att den var god att äta ur.
Fick i alla fall några bra bilder ;)

Igår lade jag fram en låång bana för att vara jag, jag är så lat så jag brukar bara orka sätta fram 5-7 hinder men igår la jag fram en 10 hinders bana, ojoj vad länge det tar att plocka fram en bana ensam alltså!
Det gick väl okej, hon har nog hoppat bättre. Hon gillade inte riktigt när jag höjde igår, och hon gillade inte när jag tog bort bommen över vattengraven som jag tänkte att vi skulle öva på, nej då gick hon bara igenom.
Men annars hoppade hon med fin för det mesta jämn fart och klarade de flesta hinder :)

På torsdag skall vi till 4H och träna, det skall bli kul att ses igen nu efter att onsdagsträningarna slutade :)

Avslutar med bilder från idag, dock var inte Lars så värst mycket på "pose-humör" ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar