måndag 21 oktober 2013

Träning 17/10

I torsdags var jag och sex andra tjejer och tränade på 4H. Såklart skulle det börja regna precis då så vi fick ta med hinder, bommar och kaniner och gå ner till ett ställe där det finns tak. Dock är det betonggolv där så det är halt för dem och hårt att landa efter hindrena.

Lars - Hoppade bra när han hoppade, han hoppade dock igenom typ hälften av hindrena. Okej tempo.

Wilda - Hoppade också bra när hon hoppade, men hon verkade få någon humörsvängning precis i banorna eftersom hon hoppade hälften av banan felfritt och med fart och sen vägrade hon och rev resten av banan. Hoppas hon inte tänker börja ta efter Lars med det... ;)

Och nu kommer videon jag lovade, här ser ni då hur hon hoppar fint i början av banan (sen dog min mobil mitt i allt som ni ser) och sen rev hon resten av banan.


Tack Nadja för att du filmade!

1 kommentar:

  1. Nu har jag tittat på alla 3 hoppfilmer du lagt ut. Vad kul! Hon hoppar ju jättefint! Hoppas det går bättre för er på nästa tävling, för kapaciteten finns ju det ser man :)

    SvaraRadera