söndag 20 oktober 2013

Söndag

Söndag idag, imorn skall jag tillbaka till skolan vilket betyder att jag inte får träffa kaninerna fören på fredagen :(

Idag är det i alla fall fint väder, lite för kallt bara! Jag har haft ut alla kaniner.
Jag krattade ihop löv igen och satte en tunnel i lövhögen och sen en hage runt det och satte dit Fabian & Wilda och där har de varit hela dagen :) Lars fick komma ut och springa i selen.

Det är så roligt för till och med Fabian gjorde glädjehopp i hagen, och det händer inte ofta kan jag säga, haha! Och Wilda flög runt och runt som vanligt ;)
De var så gulliga i hagen och Wilda var på riktigt "pose-humör" så jag måsta hämta kameran.. När jag kom in igen hade jag tagit 401 bilder på dem.. oops.
Så lite bilder kommer upp här just!

Tänkte berätta om träningen i torsdags nu också men jag fick inte in videon på datorn därifrån så berättar om det en annan dag när jag fått det fixat!

Och till sist måste jag bara säga att jag är så glad att just jag fick denna blåa lilla krabat hem till mig. Hon är så otroligt charmig och full av bus. Sprallig och påhittig. (Exempel: När jag satt och fotade Fabian i hagen hoppade hon upp på mitt huvud och satt där medans jag fotade). Hon är helt underbar helt enkelt.


Lövhögen med tunneln.


Sötisarna!




 




Här kommer några tappra försök när jag försökte fota Wildas glädjeskutt.







1 kommentar:

  1. Söötisaaar :3
    Du får nog fota mina niner nån gång, jag är helt hopplös på att göra det xD

    SvaraRadera